Opmerkingen
Yogagroothandel.nl vindt het belangrijk dat u als klant tevreden bent. Door goed te luisteren naar onze klanten kunnen wij de kwaliteit van onze service en dienstverlening nog beter afstemmen op uw wensen.
Heeft u een opmerking? Maak dan gebruik van ons contactformulier.
Klik hier om naar het contactformulier te gaan.
Terug naar het overzicht
Klachten
Bent u niet tevreden met de geboden oplossing van onze klantenservice of heeft u een andere slechte ervaring met onze dienstverlening? Dan is het belangrijk om uw klacht aan ons kenbaar te maken, hiermee stelt u ons in staat om uw klacht te verhelpen.
Om snel en adequaat te kunnen reageren op uw klacht is het belangrijk rekening te houden met het volgende:
- Omschrijf uw klacht zo volledig mogelijk.
- Vermeld eventuele namen van betrokken medewerkers.
- Vermeld uw e-mail adres en telefoonnummer zodat wij contact met u kunnen opnemen.
Yogagroothandel.nl gaat serieus om met alle ingestuurde klachten. Afhankelijk van de situatie kunt u binnen 4 werkdagen een inhoudelijke reactie van ons verwachten en zullen wij een passende oplossing met u bespreken. Deze reactie kan per e-mail of telefoon plaatsvinden.
Wilt u een klacht melden? Maak dan gebruik van ons contactformulier.
Klik hier om naar het contactformulier te gaan.
Terug naar het overzicht